11 oktober 2012

Halloween: pompoenen, monsters, spoken en .... kralen


Bij Halloween denk ik gelijk aan pompoenen, monsters, spoken en spinnen. Maar natuurlijk ook aan de geweldige lampion optocht bij ons door de wijk. Ieder jaar weer doet iedereen zijn best om zo mooi mogelijk verkleed te gaan. Ook worden de huizen, straten en pleinen mooi versierd, zodat de optocht een belevenis is voor jong en oud. Voor foto's van voorgaande jaren klik je hier.

Dit jaar heb ik er nog een andere draai aan gegeven. Ik heb Halloween kralen gemaakt. Pompoenen, spoken en monsters. Vooral op de monsters heb ik me heerlijk kunnen uitleven.


Deze kralen en nog veel meer zijn te zien tijdens de Pompoendagen in het Klok & Peelmuseum in Asten. Op woensdag 17 en zaterdag 20 oktober ben ik daar samen met vriendinnen die ook kralen maken. We geven demonstraties kralen branden en natuurlijk zijn onze kralen en sieraden ook te koop. Ik zou het leuk vinden als je komt kijken in de Oranjerie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten