17 juni 2012

Brandevoorterdag 24 juni

Zondag 24 juni is het weer zover, de Brandevoorterdag.
Dit is een twee-jaarlijks evenement hier in de wijk (wijk Brandevoort in Helmond).
Wat in 2002 begon als een activiteit om de wijkbewoners van de nieuwbouwwijk bijeen te brengen is uitgegroeid tot een groot evenement met in 2010 ongeveer 12.000 bezoekers.

Een van de activiteiten tijdens de dag is de BraNderie. Een Braderie, maar dan op zijn Brandevoorts. De standhouders moeten hun waar actief aanprijzen of moeten bijvoorbeeld actief laten zien hoe hun product wordt gemaakt. Ook zijn alle commissies en verenigingen van de wijk aanwezig.

Vorige keer in 2010 vond ik het nog te spannend, maar dit jaar heb ik een kraam waar ik mijn kralen en sieraden laat zien en natuurlijk ook te koop aanbiedt.
Om te laten zien hoe glaskralen worden gemaakt, gaat mijn brander mee en zal ik gedurende de hele dag demonstraties geven.
Een kleine greep uit het assortiment:
- kettingen
- armbanden
- hangers
- chunks (drukkers voor op de speciale armbanden)
- wijnstoppers
- pennen
- botermesjes
- boekenleggers
- tashanger
En alles met mijn zelfgemaakte glaskralen :).

Ik hoop jullie te zien op 24 juni van 11.00 tot 18.00 uur.

Voor meer informatie over de Brandevoorterdag klik je op het logo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten