01 juni 2012

Chunks Chunks Chunks



Wat kan je toch allemaal leuke dingen doen met zachtglas.
Nu heb ik de zogenaamde Chunks weer ontdekt. Zo leuk om te maken (maar ja wat vind ik niet leuk om te maken van glas, haha).
Chunks zijn drukkers die je op leren armbanden kunt dragen. Door de drukkers te wisselen, heb je iedere keer weer een andere uitstraling van je armband.



De mooiste armbanden vind ik die van het merk Noosa-Amsterdam.
Naast armbanden heeft Noosa-Amsterdam ook riemen en nu zelfs ook prachtige sandalen waar je drukkers op kunt plaatsen.

Heb je zo'n mooie armband of riem? Dan kan je vanaf nu ook bij mij terecht voor drukkers.
Hier een paar voorbeelden van drukkers die op mijn site te koop zijn. Maar ze worden ook op bestelling gemaakt. Dus heb je een voorkeur voor een bepaalde kleur of versiering. Laat het me weten en we kijken samen wat mogelijk is.
Het is en blijft glas en de drukkers hebben een diameter van maar 18 mm, dus de mogelijkheden zijn niet onbeperkt :).





2 opmerkingen:

  1. Nou, dat zijn er al 10 voor de swap. Zie je wel, zo gefixt! ;-)
    Leuk zijn ze om te maken he? Echt verslavend!
    Ik heb aan mijn ouders voor mijn verjaardag de dubbele armband van Noosa gevraagd, want die koop ik zelf toch niet.
    Want..daar passen 6 chunks op! Kei leuk!

    Goed gedaan Sonja, die met Sandstone zijn ook zo leuk he.
    Dankbaar glas is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. En wat vind je van mijn "gouden" chunk?
      Dat is RB multicolor dark, goed afgekoeld en dan kort gereduceerd. Kwam helemaal een prachtige goudglans over heen :)

      Verwijderen