19 augustus 2012

Beetje stil hier


Het is al even geleden dat ik hier wat heb geschreven.
Is er dan geen activiteit bij SonBeads vraag je je af?
Jawel hoor. Allereerst ben ik heerlijk in Schotland op vakantie geweest. Prachtig land met ontzettend vriendelijke mensen.
Daarna heb ik van het prachtige weer hier in Nederland genoten. Bijna niet te geloven dat het zo warm kan zijn als je eerst 2 maanden alleen maar regen hebt.
En ondertussen ben ik toch ook nog bezig geweest voor SonBeads.
De opdrachten die ik had gekregen op de Brandevoorterdag zijn allemaal klaar. En op dit moment liggen er een heleboel chunks te drogen. Die komen binnenkort op de website.

Het is nu gewoon te warm om te branden. Mijn werkplek is op zolder. De warmste ruimte van het hele huis en dan ga ik ook nog een gasbrander aansteken.
Nou ik dacht het toch maar even niet :-)

Maar ideeën genoeg, dus als het weer een beetje minder warm is, kruip ik snel weer achter de brander en hoop ik weer wat nieuws te kunnen laten zien.
Ook de website gaat op de schop. Met nieuwe en frisse kleurtjes krijgt de website binnenkort een make-over.

Om jullie toch wat te laten zien, een paar foto's van de vakantie in Schotland.
Loch Ness
Een dolfijn in de baai bij Inverness

En zeehonden op de zandbank in de baai naast de camping


Geen opmerkingen:

Een reactie posten