01 september 2012

Geknor, geblaat en gesnater op de markt

"Zaterdag 1 september, heb je dan wat te doen?", vroeg een vriendin van mij ergens in juni.
Zij zou met een kraam op de medewerkersdag van Kuhn, een bedrijf in Geldrop gaan staan.
Het bedrijf wilde een markt organiseren, waar van alles te zien zou zijn.
Samen op een markt staan is altijd gezellig, dus vandaag ging ik met al mijn spulletjes naar Geldrop.

De hele middag heb ik demonstaties en uitleg gegeven over het maken van glaskralen. Soms had ik een droge keel van het vertellen, want wat waren de mensen enthousiast. Ze bleven maar vragen stellen en om demonstraties vragen.





We hadden hele gezellige buren. Naast ons een kraam met allemaal turkse lekkernijen. De buurman had een bord vol geschept voor ons waar we heerlijk van gesnoept hebben. Tegenover ons een imker met heerlijke honing en de Nederlandse Vereniging van landbouw modelbouw wagens. En aan de andere kant naast ons was de kinderboerderij uitgelopen. De hele dag hebben we kunnen genieten van het geknor van varkens, het geblaat van schaapjes en het gesnater van ganzen. Een gezellige boel dus.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten