30 november 2012

Energie van en voor kralen maken

De afgelopen weken heb ik me met iets heel anders bezig gehouden dan glaskralen.
Zoals jullie weten heb ik de ziekte MS (Multiple Sclerose). Daardoor kan ik niet altijd doen wat ik zou willen. Ik ben vaak te moe, waardoor ik slecht loop en mijn hoofd werkt dan ook niet mee. En dan vind ik het niet veilig om achter de brander te kruipen. En als ik toch achter de brander kruip mis ik elke vorm van inspiratie.

Maar ik heb me wel op een andere manier nuttig gemaakt. Samen met een vriend, die ook MS heeft, ben ik collecte coördinator voor het Nationaal MS Fonds in Helmond. En vorige week was het weer collecte week. Dat betekent dat we in oktober al zijn begonnen met het benaderen van de collectanten. In november hebben we de collectebussen voorbereid en uitgedeeld. En afgelopen week hebben we de volle collectebussen weer ingenomen.
Vandaag zijn we naar de bank geweest om een heel mooi bedrag te storten op de rekening van het Nationaal MS Fonds.
Dus heel druk, maar veel voldoening.

Dat alles kost me dus zoveel energie dat ik helaas niet genoeg energie over heb om achter de brander te kruipen.
Toch heb ik nog even achter de brander gezeten. Ik kreeg de vraag een ringtop te maken bij een prachtige hanger die ik al had gemaakt. Die wil ik jullie nog even laten zien, want hier krijg ik energie van  :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten