18 maart 2013

Barst!

Een middag achter de brander terwijl alles meewerkt. Heerlijk.
De volgende morgen is het dan toch weer spannend of alles uit de oven komt zoals je het had bedoeld.

En soms komt het uit de oven.... met een barst!
Oh wat is dat balen. Zeker, omdat ik heel blij was toen de kraal de oven in ging. Hij was heel goed gelukt. Echt zo'n jippie momentje.
Ik heb er toch een paar foto's van gemaakt om hem jullie te laten zien.

Waar zit die bast dan vraag je je af? Nou dat kan niet missen hoor. Op de volgende foto is hij heel goed te zien. Dwars over de kraal van boven naar beneden. In het midden zelfs een barst in een cirkel.

Maar niet getreurd. Ik ga hem zelf dragen tot hij daadwerkelijk in tweeën breekt.

Voor de verkoop is hij dus niet geschikt. Als iemand zo'n kraal wil, zal ik een nieuwe moeten maken (mag ik een nieuwe maken :) ! )

Gelukkig kwam er ook nog een prachtige ringtop van zilverglas uit de oven die wel heel is gebleven.


3 opmerkingen:

  1. Wat raar dat ie gebarsten is.. zijn toch Cim kleurtjes? De onderste met zilverglas is prachtig en gelukkig heel gebleven ;-) Soms weet je niet waarom het barst he. Van Katrien weet ik wel dat Leaky Pen afschuwelijk is (in de zin van moeilijk) met ringtops.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad Leaky Pen van CIM. Ik heb ook de basis van LP gemaakt en dat is waarschijnlijk het probleem. Volgende keer gewoon transparant als basis gebruiken denk ik. Dan is de hoeveelheid CIM maar heel klein. Het wit is gewoon Moretti. Ik vind vind die LP zo mooi van kleur.

      Verwijderen
  2. Bluedini is een betere hiervoor denk ik. De mijne heb ik met Bluedini gemaakt, maar de basis is niet Bluedini, maar Dirty Martini. LP+DM is ware liefde, ik weet het ;-)

    BeantwoordenVerwijderen