02 april 2013

Zolder verbouwing

Het Paaswekend ben ik doorgekomen zonder kralen te maken. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Niet zo moeilijk, mijn werkplek was niet bereikbaar.

We hebben het lange weekend gebruikt om een zolder op zolder te maken. Alle spullen die op de zolder opgeslagen lagen gaan straks nog een verdieping hoger. Dan is er meer plaats voor mijn werkplek, maar ook meer plaats voor de treinbaan van de heren.
Ik ben namelijk niet de enige met een knutselhobby hier in huis. De heren maken een miniatuurwereld. Ze bouwen huisjes, maken bergen en leggen spoor aan.

De extra verdieping geeft ons echt heel veel meer ruimte.
Het afwerken kost nog wel wat tijd, maar het wordt al heel mooi.
Daarna nog uitzoeken wat naar de nieuwe zolder mag en wat nu eindelijk een keer weggegooid gaat worden.





Natuurlijk hebben we ook nog Pasen gevierd met verstopte eitjes in de tuin.
Want ook als je 11 jaar bent blijft het leuk om eitjes te zoeken :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten