09 april 2012

Wordles


Wordles, ik vind ze prachtig.
Dit is een wordle van een pagina van mijn website. De pagina over het maken van glaskralen.
De meest voorkomende woorden worden het grootst weergegeven.
Goh, waar was ik ook alweer veel mee bezig?

Ook een wordle maken? www.wordle.net


Wordles, I really like them.
This is a wordle of a page of my website. The page about making glassbeads.
The most frequent words are the biggest in the picture.

Gosh, wonder what keeps me busy?
(Sorry the words in the wordle are in Dutch, but I think you recognize at least one word)

Make a wordle yourself? www.wordle.net




Ik zie dat mijn blog over de hele wereld wordt bekeken. Om het leesbaar te maken, zal ik proberen zoveel mogelijk ook in het Engels te schrijven.

I notice that my blog is viewed from all over the wordt. To make it readable for others, I will try to write in English too.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten