31 maart 2012

Het dak op...

Mijn werkplek voor het branden van mijn kralen is op de zolder van ons huis.
Voorzien van een goede afzuiging, waarvan de slang via het raam naar buiten ging.
Niks mis mee zou je zeggen.
Bij mooi weer was er ook geen probleem, maar in de winter zat ik regelmatig in de kou of op de tocht.

Mijn man had bedacht om een doorgang door de zijwand van de dakkapel te maken. Maar daarvoor moest hij wel het dak op. Nou dat vind ik dus helemaal niet zo'n leuk idee.
De nok van ons huis is 10 meter hoog, dus de dakkapel zit op zo'n 7 meter en dat is best wel hoog.

Met een oude trapeze broek aan (nog uit onze zeil tijd) en gezekerd met een paar spanbanden is hij het dak op gegaan. Na een goede voorbereiding was het best snel gebeurd, maar ik was toch erg blij dat hij weer binnen stond.



3 opmerkingen: